
Magda Kiszka
Artykuły
-
Czy muszę posiadać konto w sklepie, aby złożyć zamówienie?
Nie jest to konieczne. Zakładając konto w naszym sklepie zyskasz: możliwość śledzenia przesyłek, możliwość dodawania produktów do listy życzeń, możliwość komentowania produktów, raz określasz adres...
-
Kto jest administratorem moich danych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest firma DANHOSS Drążkowski Sp.K. ul. Biskupia 14, 86-200 Chełmno, NIP: 875-155-67-88
-
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Przyjmujemy zamówienia telefoniczne tylko w przypadku, gdy produkt, który chcesz zamówić, nie jest personalizowany. W przypadku takich produktów zamówienie odbywa się w pełni przez stronę naszego s...
-
Niedostarczona paczka
Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Jeżeli status Twojej dostawy nie uległ zmianie od 2 dni roboczych, a firma kurierska nie podjęła kontaktu, poinformuj nas o tym. Ustalimy, gdzie wystąpił ...
-
Anulowanie zamówienia
Zamawiający ma prawo do anulowania zamówienia lub wprowadzenia w nim zmian nie później niż do momentu przekazania zamówienia do realizacji. Status zamówienia można sprawdzić: 1. po zalogowaniu się ...
-
Dlaczego nie otrzymałem żadnych informacji dot. mojego zamówienia na adres mailowy?
Prosimy o zweryfikowanie czy podczas składania zamówienia adres e-mail został wpisany poprawnie. Zalecamy również sprawdzić folder SPAM w swojej skrzynce e-mail - mogło zdarzyć się, że nasze wiadom...
-
Gdzie otrzymam informacje na temat statusu mojego zamówienia?
Informację o każdej zmianie statusu Twojego zamówienia otrzymasz na adres e-mailowy podany podczas zakupu. Status zamówienia możesz sprawdzić również w zakładce "Zamówienia" po zalogowaniu się do s...
-
Czy mogę płączyć zamówienia?
Każde złożone zamówienie jest realizowane i wysyłane osobno. Nie praktykujemy łączenia zamówień ze względów logistycznych.
-
Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia
Taka możliwość jest dostępna tylko w przypadku gdy wybrano płatność przy odbiorze, a zamówienie nie zostało przekazane do realizacji (w przypadku produktów personalizowanych) lub zrealizowane.
-
Jak mogę usunąć moje konto?
W celu usunięcia konta użytkownika z naszego sklepu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.