Avatar

Magda Kiszka

  • Łączna aktywność 45
  • Ostatnia aktywność
  • Członek od
  • Obserwowane Użytkownicy: 0
  • Obserwujący Użytkownicy: 0
  • Głosy 0
  • Subskrypcje 24

Artykuły

Ostatnia aktywność: Magda Kiszka
  • Czy muszę posiadać konto w sklepie, aby złożyć zamówienie?

    Nie jest to konieczne. Zakładając konto w naszym sklepie zyskasz: możliwość śledzenia przesyłek, możliwość dodawania produktów do listy życzeń, możliwość komentowania produktów, raz określasz adres...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Kto jest administratorem moich danych?

    Administratorem Twoich danych osobowych jest firma DANHOSS Drążkowski Sp.K. ul. Biskupia 14, 86-200 Chełmno, NIP: 875-155-67-88

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

    Przyjmujemy zamówienia telefoniczne tylko w przypadku, gdy produkt, który chcesz zamówić, nie jest personalizowany. W przypadku takich produktów zamówienie odbywa się w pełni przez stronę naszego s...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Niedostarczona paczka

    Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Jeżeli status Twojej dostawy nie uległ zmianie od 2 dni roboczych, a firma kurierska nie podjęła kontaktu, poinformuj nas o tym. Ustalimy, gdzie wystąpił ...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Anulowanie zamówienia

    Zamawiający ma prawo do anulowania zamówienia lub wprowadzenia w nim zmian nie później niż do momentu przekazania zamówienia do realizacji. Status zamówienia można sprawdzić: 1. po zalogowaniu się ...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Dlaczego nie otrzymałem żadnych informacji dot. mojego zamówienia na adres mailowy?

    Prosimy o zweryfikowanie czy podczas składania zamówienia adres e-mail został wpisany poprawnie. Zalecamy również sprawdzić folder SPAM w swojej skrzynce e-mail - mogło zdarzyć się, że nasze wiadom...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Gdzie otrzymam informacje na temat statusu mojego zamówienia?

    Informację o każdej zmianie statusu Twojego zamówienia otrzymasz na adres e-mailowy podany podczas zakupu. Status zamówienia możesz sprawdzić również w zakładce "Zamówienia" po zalogowaniu się do s...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Czy mogę płączyć zamówienia?

    Każde złożone zamówienie jest realizowane i wysyłane osobno. Nie praktykujemy łączenia zamówień ze względów logistycznych.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia

    Taka możliwość jest dostępna tylko w przypadku gdy wybrano płatność przy odbiorze, a zamówienie nie zostało przekazane do realizacji (w przypadku produktów personalizowanych) lub zrealizowane.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Jak mogę usunąć moje konto?

    W celu usunięcia konta użytkownika z naszego sklepu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0