
Karolina Drążek
Artykuły
-
W mojej paczce nie było formularza zwrotu. Co mam zrobić?
Przepraszamy. Formularz zwrotu możesz pobrać tutaj.
-
Jak mogę dokonać zwrotu?
Zwrot towaru można dokonać w przypadku produktów niepersonalizowanych. Na dokonanie zwrotu przysługuje 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty personalizowane, które wykonywane s...
-
Koszt dostawy
SPOSÓB DOSTAWY ePRZELEW PRZELEW ZWYKŁY POBRANIE Kurier GLSdowóz pod adres na terenie PolskiTwoja przesyłka zostanie doręczona w 24h od momentu wysyłki. 14,9 zł 14,9 zł 19,9 zł InPost Paczkom...
-
Jak mogę złożyć reklamację?
Produkt, który został zniszczony w transporcie, jest uszkodzony lub ma wadę fabryczną podlega możliwości reklamacji. Złóż reklamację w następujący sposób: 1. Wykonaj zdjęcie uszkodzonej paczki, jeż...
-
Brak produktu w przesyłce
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Ustalimy warunki dosłania brakującego towaru lub zwrot wpłaconej należności.
-
Czy mam obowiązek odesłania uszkodzonego produktu?
Takie przypadki rozpatrujemy indywidualnie. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów.
-
Sposób dostawy
Kurier GLS - dowóz pod adres na terenie Polski Twoja przesyłka zostanie doręczona w 24h od momentu wysyłki. InPost Paczkomaty 24/7 dostawa do paczkomatu InPost Przewidywany czas dostawy 24h (dni ...
-
Niedostarczona przesyłka
Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Jeżeli status Twojej dostawy nie uległ zmianie od 2 dni roboczych, a firma kurierska nie podjęła kontaktu, poinformuj nas o tym. Ustalimy, gdzie wystąpił ...
-
Doręczona przesyłka jest uszkodzona
Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta w celu rozwiązania problemu.
-
Doręczono nieprawidłowy produkt
Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta w celu rozwiązania problemu.