Avatar

Karolina Drążek

  • Łączna aktywność 82
  • Ostatnia aktywność
  • Członek od
  • Obserwowane Użytkownicy: 0
  • Obserwujący Użytkownicy: 0
  • Głosy 0
  • Subskrypcje 41

Artykuły

Ostatnia aktywność: Karolina Drążek
  • W mojej paczce nie było formularza zwrotu. Co mam zrobić?

    Przepraszamy. Formularz zwrotu możesz pobrać tutaj.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Jak mogę dokonać zwrotu?

    Zwrot towaru można dokonać w przypadku produktów niepersonalizowanych. Na dokonanie zwrotu przysługuje 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty personalizowane, które wykonywane s...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Koszt dostawy

    SPOSÓB DOSTAWY ePRZELEW PRZELEW ZWYKŁY POBRANIE Kurier GLSdowóz pod adres na terenie PolskiTwoja przesyłka zostanie doręczona w 24h od momentu wysyłki. 14,9 zł 14,9 zł 19,9 zł InPost Paczkom...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Jak mogę złożyć reklamację?

    Produkt, który został zniszczony w transporcie, jest uszkodzony lub ma wadę fabryczną podlega możliwości reklamacji. Złóż reklamację w następujący sposób: 1. Wykonaj zdjęcie uszkodzonej paczki, jeż...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Brak produktu w przesyłce

    Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Ustalimy warunki dosłania brakującego towaru lub zwrot wpłaconej należności.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Czy mam obowiązek odesłania uszkodzonego produktu?

    Takie przypadki rozpatrujemy indywidualnie. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Sposób dostawy

    Kurier GLS - dowóz pod adres na terenie Polski Twoja przesyłka zostanie doręczona w 24h od momentu wysyłki.   InPost Paczkomaty 24/7 dostawa do paczkomatu InPost Przewidywany czas dostawy 24h (dni ...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Niedostarczona przesyłka

    Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Jeżeli status Twojej dostawy nie uległ zmianie od 2 dni roboczych, a firma kurierska nie podjęła kontaktu, poinformuj nas o tym. Ustalimy, gdzie wystąpił ...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Doręczona przesyłka jest uszkodzona

    Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta w celu rozwiązania problemu.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Doręczono nieprawidłowy produkt

    Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta w celu rozwiązania problemu.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0