Avatar

Karolina Drążek

  • Łączna aktywność 82
  • Ostatnia aktywność
  • Członek od
  • Obserwowane Użytkownicy: 0
  • Obserwujący Użytkownicy: 0
  • Głosy 0
  • Subskrypcje 41

Widok ogólny aktywności

Ostatnia aktywność: Karolina Drążek
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Brak produktu w przesyłce

    Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o zgłoszenie braku produktu poprzez formularz online, znajdujący się w zakładce Reklamacje.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Czy mam obowiązek odesłania uszkodzonego produktu?

    Takie przypadki rozpatrujemy indywidualnie. Prosimy o zgłoszenie reklamacji poprzez formularz online. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić szczegóły.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Jak mogę złożyć reklamację?

    Produkt, który został zniszczony w transporcie, jest uszkodzony lub ma wadę fabryczną podlega możliwości reklamacji. Złóż reklamację w następujący sposób: 1. Wykonaj zdjęcie uszkodzonej paczki, jeż...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    W mojej paczce nie było formularza zwrotu. Co mam zrobić?

    Formularz zwrotu można pobrać ze strony naszego sklepu, klikając w zakładkę „Zwroty” pod tym linkiem: https://www.partybox.pl/zwroty. Dodatkowo, istnieje możliwość wypełnienia formularza online, co...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?

    Zwrot należności następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu przyjęcia zwrotu w naszym magazynie. W większości przypadków proces zwrotu jest znacznie szybszy niż maksymalny możliwy termin.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Koszt zwrotu

    Koszty zwrotu towarów, czyli odesłania produktów ponosi klient. Są to koszty związane z opakowaniem, zabezpieczeniem towaru, nadaniem przesyłki. W przypadku zwrotu całego zamówienia sprzedawca zwra...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    W jaki sposób mogę wymienić produkt?

    Niestety, nie ma możliwości wymiany. Jeśli jesteś zainteresowany innym produktem, zwróć zamówienie  zgodnie z instrukcją zwrotów a następnie złóż nowe zamówienie.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Czy mogę zwrócić niechciany produkt przesyłką pobraniową?

    Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Prosimy dokonać zwrotu w ciągu 14 dni roboczych, korzystając z opłaconej przesyłki pocztowej. Dodatkowe informacje znajdziesz w zakładce zwroty. Jeżeli masz ...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Jak mogę dokonać zwrotu?

    Zwrot towaru można dokonać w przypadku produktów niepersonalizowanych. Na dokonanie zwrotu przysługuje 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty personalizowane, które wykonywane s...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Zwroty produktów personalizowanych

    Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi i wymianie, ponieważ są wykonywane na indywidualne zamówienie klienta. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie sklepu. Produkty perso...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0