
Karolina Drążek
Widok ogólny aktywności
Ostatnia aktywność: Karolina Drążek-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Brak produktu w przesyłce
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Ustalimy warunki dosłania brakującego towaru lub zwrot wpłaconej należności.
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Czy mam obowiązek odesłania uszkodzonego produktu?
Takie przypadki rozpatrujemy indywidualnie. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów.
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Jak mogę złożyć reklamację?
Produkt, który został zniszczony w transporcie, jest uszkodzony lub ma wadę fabryczną podlega możliwości reklamacji. Złóż reklamację w następujący sposób: 1. Wykonaj zdjęcie uszkodzonej paczki, jeż...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł W mojej paczce nie było formularza zwrotu. Co mam zrobić?
Przepraszamy. Formularz zwrotu możesz pobrać tutaj.
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot należności następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu przyjęcia zwrotu w naszym oddziale. Zazwyczaj zwrot następuje znacznie wcześniej niż maksymalnie możliwy.
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Koszt zwrotu
Koszty zwrotu towarów czyli odesłania produktów ponosi klient. Są to koszty związane z opakowaniem, zabezpieczeniem towaru, nadaniem przesyłki. W przypadku zwrotu całego zamówienia sprzedawca zwrac...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł W jaki sposób mogę wymienić produkt?
Jeśli chcesz wymienić produkt zwróć go zgodnie z instrukcją dołączoną do zamówienia, a następnie złóż nowe zamówienie.
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Czy mogę zwrócić niechciany produkt przesyłką pobraniową?
Nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Dokonaj zwrotu w przeciągu 14 dni roboczych, opłaconą przesyłką pocztową. Więcej szczegółów znajduje się w zakładce Zwroty.
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Jak mogę dokonać zwrotu?
Zwrot towaru można dokonać w przypadku produktów niepersonalizowanych. Na dokonanie zwrotu przysługuje 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty personalizowane, które wykonywane s...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Zwroty produktów personalizowanych
Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi i wymianie, gdyż wykonywane są na indywidualne zamówienie klienta. Więcej na ten temat znajdziesz w regulaminie sklepu. Produkt personalizowany można...