Karolina Drążek
Widok ogólny aktywności
Ostatnia aktywność: Karolina Drążek-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Brak produktu w przesyłce
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o zgłoszenie braku produktu poprzez formularz online, znajdujący się w zakładce Reklamacje.
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Czy mam obowiązek odesłania uszkodzonego produktu?
Takie przypadki rozpatrujemy indywidualnie. Prosimy o zgłoszenie reklamacji poprzez formularz online. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić szczegóły.
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Jak mogę złożyć reklamację?
Produkt, który został zniszczony w transporcie, jest uszkodzony lub ma wadę fabryczną podlega możliwości reklamacji. Złóż reklamację w następujący sposób: 1. Wykonaj zdjęcie uszkodzonej paczki, jeż...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł W mojej paczce nie było formularza zwrotu. Co mam zrobić?
Formularz zwrotu można pobrać ze strony naszego sklepu, klikając w zakładkę „Zwroty” pod tym linkiem: https://www.partybox.pl/zwroty. Dodatkowo, istnieje możliwość wypełnienia formularza online, co...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot należności następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu przyjęcia zwrotu w naszym magazynie. W większości przypadków proces zwrotu jest znacznie szybszy niż maksymalny możliwy termin.
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Koszt zwrotu
Koszty zwrotu towarów, czyli odesłania produktów ponosi klient. Są to koszty związane z opakowaniem, zabezpieczeniem towaru, nadaniem przesyłki. W przypadku zwrotu całego zamówienia sprzedawca zwra...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł W jaki sposób mogę wymienić produkt?
Niestety, nie ma możliwości wymiany. Jeśli jesteś zainteresowany innym produktem, zwróć zamówienie zgodnie z instrukcją zwrotów a następnie złóż nowe zamówienie.
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Czy mogę zwrócić niechciany produkt przesyłką pobraniową?
Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Prosimy dokonać zwrotu w ciągu 14 dni roboczych, korzystając z opłaconej przesyłki pocztowej. Dodatkowe informacje znajdziesz w zakładce zwroty. Jeżeli masz ...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Jak mogę dokonać zwrotu?
Zwrot towaru można dokonać w przypadku produktów niepersonalizowanych. Na dokonanie zwrotu przysługuje 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty personalizowane, które wykonywane s...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Zwroty produktów personalizowanych
Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi i wymianie, ponieważ są wykonywane na indywidualne zamówienie klienta. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie sklepu. Produkty perso...