Doręczona przesyłka jest uszkodzona

Prosimy o jak najszybsze przesłanie nam zdjęć uszkodzonego opakowania oraz produktów, abyśmy mogli dokładnie sprawdzić sytuację i podjąć odpowiednie kroki.

W przypadku uszkodzenia towaru w trakcie transportu, skontaktujemy się z przewoźnikiem oraz zaproponujemy najdogodniejsze rozwiązanie, w tym ewentualną wymianę lub zwrot uszkodzonego produktu. Prosimy także o zachowanie oryginalnego opakowania, które może być wymagane w trakcie procesu reklamacyjnego.

Prosimy o przesłanie informacji na adres e-mail sklep@partybox.pl lub o kontakt telefoniczny :

8:00 - 16:00 w dni robocze

tel. 56 300 2006


Biuro Obsługi Klienta - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami.

Zapraszamy na czat

Rozpocznij rozmowę z naszym konsultantem przez czat online. Proste i przyjemne!


Rozpocznij czat

Zadzwoń do nas

Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy rozwiać wszelkie wątpliwości.


Zadzwoń teraz

Napisz wiadomość

Chcesz wysłać nam zdjęcia, opisać jakiś problem? Ten formularz to dobre miejsce!


Wyślij wiadomość
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zapytanie!

Komentarze

Komentarze: 0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.