Koszt zwrotu

Koszty zwrotu towarów czyli odesłania produktów ponosi klient. Są to koszty związane z opakowaniem, zabezpieczeniem towaru, nadaniem przesyłki.

W przypadku zwrotu całego zamówienia sprzedawca zwraca kupującemu poniesione koszty w następujący sposób:

a) zwrot kwoty zapłaconej za zakupiony towar w wartości nominalnej,

b) zwrot kosztów przesyłki/dostawy towaru w wysokości najtańszego, zwykłego sposobu dostarczania oferowanego przez sprzedającego. W przypadku wyboru innego, droższego sposobu dostawy zwrotu, sprzedający nie ma obowiązku rekompensowania różnicy kwoty między poniesionymi kosztami a najtańszym sposobem dostawy oferowanym przez sprzedawcę.


Biuro Obsługi Klienta - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami.

Zapraszamy na czat

Rozpocznij rozmowę z naszym konsultantem przez czat online. Proste i przyjemne!


Rozpocznij czat

Zadzwoń do nas

Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy rozwiać wszelkie wątpliwości.


Zadzwoń teraz

Napisz wiadomość

Chcesz wysłać nam zdjęcia, opisać jakiś problem? Ten formularz to dobre miejsce!


Wyślij wiadomość
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zapytanie!

Komentarze

Komentarze: 0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.