Zwrot towaru można dokonać w przypadku produktów niepersonalizowanych. Na dokonanie zwrotu przysługuje 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty personalizowane, które wykonywane są indywidualnie dla klienta nie podlegają zwrotowi. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie sklepu.
Ważne: zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania (plamy, przetarcia, rozdarcia, wgniecenia, przecięcia, uszkodzenia opakowania, brak oryginalnych metek, etc.), nie mogą posiadać zapachów (perfumy, pot, dym papierosowy etc.). Prosimy o zachowanie ostrożności przy przymierzaniu, rozkładaniu, rozpakowywaniu, etc. aby produkty nie zostały uszkodzone. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty, które sprzedajemy docierały do klienta w idealnej formie i oryginalnym opakowaniu. Będziemy wdzięczni za zwrot produktów w identycznej postaci.
Jak dokonać zwrotu towaru?
1. Zaloguj się na swoje konto lub przejdź do zakładki Zwroty. Wypełnij formularz online.
2. Zapakuj towar i odeślij paczkę na adres: Danhoss, ul. Łunawska 34, 86-200 Chełmno,
e-mail: sklep@partybox.pl, tel. 563002006
3. Oczekuj na zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni roboczy od momentu otrzymania przez nas przesyłki.
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz.