Jak mogę dokonać zwrotu?

Zwrot towaru można dokonać w przypadku produktów niepersonalizowanych. Na dokonanie zwrotu przysługuje 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty personalizowane, które wykonywane są indywidualnie dla klienta nie podlegają zwrotowi. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie sklepu.

Ważne: zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania (plamy, przetarcia, rozdarcia, wgniecenia, przecięcia, uszkodzenia opakowania, brak oryginalnych metek, etc.), nie mogą posiadać zapachów (perfumy, pot, dym papierosowy etc.). Prosimy o zachowanie ostrożności przy przymierzaniu, rozkładaniu, rozpakowywaniu, etc. aby produkty nie zostały uszkodzone. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty, które sprzedajemy docierały do klienta w idealnej formie i oryginalnym opakowaniu. Będziemy wdzięczni za zwrot produktów w identycznej postaci.

Jak dokonać zwrotu towaru?

1. Wypełnij formularz dołączony do zamówienia.

2. Zapakuj towar i odeślij paczkę na adres: Danhoss, ul. Łunawska 34, 86-200 Chełmno.

3. Oczekuj na zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni roboczy od momentu otrzymania przez nas przesyłki.

Formularz zwrotu możesz również pobrać tutaj.


Biuro Obsługi Klienta - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami.

Zapraszamy na czat

Rozpocznij rozmowę z naszym konsultantem przez czat online. Proste i przyjemne!


Rozpocznij czat

Zadzwoń do nas

Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy rozwiać wszelkie wątpliwości.


Zadzwoń teraz

Napisz wiadomość

Chcesz wysłać nam zdjęcia, opisać jakiś problem? Ten formularz to dobre miejsce!


Wyślij wiadomość
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zapytanie!

Komentarze

Komentarze: 0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.